Pages

dinsdag 14 februari 2012

Onthulling/Reveal

OOOO vandaag mogen de enveloppes open, ook zo nieuwsgierig, kijk vlug mee.....
UUUU today I can reveal what's inside the enveloppes, also curious, just watch....

Enveloppe 1

 Heel erg goed dichtgeplakt :)
Bonded closed very well :)

aaa een klein pakje
aaa a little package


Tadaah



Enveloppe 2
weer een lief pakje
again a sweet package

 Tadaah



Enveloppe 3


Deze was ook zo netjes dichtgekleefd
This one was also nicely closed

Tadaah


Wat ben ik blij met deze surprises, nu nog enkel achterhalen wie mijn swap maatjes zijn, en ik ben zo slecht in het raden.  Ik hoop dat jullie ook genoten hebben net zoals ik.

I'm so happy with all these little surprises, now I only have to figure out who my swap mates are, and I'm not so good in guessing.  I hope you all enjoyed it as much as I did.

4 opmerkingen:

  1. Je bent weer lekker verwend. Veel plezier met je swapjes, ze zijn erg mooi.
    Groetjes Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verwennerij leuk hoor ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sandra

    Ik heb deVersatile blogger award gekregen en wil hem graag aan je doorgeven. Hoop dat je het leuk vind. Als je nieuwsgiergig bent geworden kijk maar even bij me op het blog

    Lieve groetjes en een fijne week

    Esther

    BeantwoordenVerwijderen