Pages

woensdag 7 maart 2012

Pip

Hallo iedereen, hier ben ik weer, eigenlijk schaam ik me een beetje, het is zo lang geleden dat ik nog iets gepost heb, maar ik heb niet stil gezeten hoor, het was/is hier gewoon ontzettend druk :)
Heb nog eens een lief diertje gehaakt, naar een patroon van Christel Krukkert, Pip de Pinguin, en hij is het nieuwste vriendje van ons meidje, want zeg nu zelf, met zo'n lieverd wil iedereen toch meteen vriendje worden.


Ik heb wel een staartje eraan vastgezet zo kon hij beter blijven staan

I attached a little tail to it, so it could stand up properly


Hallo to you all, I'm a little bit ashamed, it's so long ago since I posted something, but I've been busy, and it has/is been realy hectic over here :)

I made this happy little chap, from Christel Krukkert, and he became my daughters new little friend, but let's be honest, who wouldn't like him?




* Ik kreeg van Esther "Created by Essie" de Versatile blogger award, dank je wel daarvoor, maar ik ga hem aan me laten voorbij gaan, heb het op dit moment zo druk, misschien een andere keer.
* I've got from Esther "Created by Essie" the Versatile blogger award, thanks so much, but I'm gonna pass this time, I just can't find enough time, maybe some other time.



Tot de volgende keer
See you next time

1 opmerking:

  1. Wat een schatje, daar wil iedereen wel vriendjes mee worden ;o)

    BeantwoordenVerwijderen