Pages

vrijdag 10 februari 2012

Brievenbus was deze week blij/ This week was my mailbox happy !!

Jaja een blije brievenbus, het kan, en weet je waarom hij zo blij was,.... kijk maar

Yes, it's true my mailbox was happy this week, want to know why, just take a look....

Op Ravelry ben ik bij een feestdagen kaartjes-swap groep aangesloten, en deze maand is het natuurlijk Valentijn, zodus al enkele kaartjes gekregen
On Ravelry I'm in the Holiday card swap group, and this month it's Valentine's Day, so I recieved some lovely cards

Op donderdag viel het pakketje van Wolhalla in de bus, mmmm allemaal yummie wolletjes, dat worden weer heerlijke sokken

On Thursday, I received the package from Wolhalla, mmm such yummie yarn, they gonna make lovely socks

Vandaag, vrijdag, mijn tweede pakketje ontvangen dit keer mooie belletjes, een paar voor mij en een paar voor dochterlief. Je moet deze site echt eens checken Crumble

Today, Friday, I received another package, this time with earrings, a pair for me and one for my daughter. You realy must check this site Crumble


Deze zijn voor dochter
The ones above are for daughter

De kersjes voor mij :)

The cherries are for me :)


Ook vandaagn kreeg ik deze twee envelopjes, ze komen van mijn misterieuze swap partners van een swap groep ook op Ravelry, moet er nog ééntje ontvangen, maar we hebben nog wat tijd, want
 ik moet wachten tot 14 februari, om ze te openen, spannend hé
Also today I received these two enveloppes, they are from my secret swap partners, from a group on Ravelry. I still need to get one more, but there is still plenty of time, because  I must wait untill February 14 to open them, uuuh I'm so excited

3 opmerkingen:

  1. Oh Sandra wat leuk .....lekker verwennerij voor Valentijn....mijn dochter wordt 28 jaar met Valentijn...en morgen gaan we haar een bezoekje al brengen in Gent ...
    Heb gisteren langs de ntwerpsesteenweg in Geel een leuke stoffen/garen winkel ontdekt...ik weet alleen de naam niet meer ...ze hadden er wel leuke dingen...www.stoffen.be (stond vorige week een advertentie van in de Streekkrant)

    Fijn weekend
    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Peters Modestoffen ....:-)

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg, ik doe nooit zoveel op ravelry maar heb het idee dat ik zo toch wel wat misloop hihi. ik heb wel met de kerstkaarten groep mee gedaan ....
    En wat een leuke site je zou er trek van krijgen ;o) leuk die kersjes en hartjes ....
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen