Pages

dinsdag 11 oktober 2011

Innocent smoothie 2

Nog enkele mustsjes gebreid voor de goedgemutste campagne van Innocent, ik heb er in totaal 14 gemaakt, ik heb dit aantal gekozen omdat ik op nummer 14 woon, vond ik wel leuk staan ;)
De mutsjes zijn ondertussen al binnen gebracht in de Veritas, waar ik ook nog een toffe reactie kreeg van de winkeldame.  Ik hoop dat de mensen die ze kopen er evenveel van genieten als ik van ze te maken.

Made some more caps for the Innocent smoothie campagn, I made a total of 14, I chose this number because I live at number 14, and I thought it sound nice.  I already brought the caps to the Veritas and the store manager gave me a kind comment.  I hope that the people who buy the smoothies will enjoy these little caps as much as I did making them.

3 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze weer leuk de kikker en theepot en t pompoentje enig!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik vind ze echt heel leuk. Kan me begrijpen dat je er lol in gehad hebt om ze te maken!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke mutsjes heb je gebreid. Die theemuts en kikker, super. En dat voor een goed doel helemaal goed.

    BeantwoordenVerwijderen