Pages

donderdag 20 oktober 2011

Ik ben er nog/ I'm still here

Het is wat stilletjes hier, maar ik ben er nog hoor, ik ben aan de verf, de binnendeuren en deurstijlen moeten eraan geloven, alles in een nieuw jasje.  Het is wel een leuk werkje enkel de voorbereidingen vind ik iets minder leuk, alles afplakken, schuren, maar ja dat moet ook.
Op handwerk vlak zit ik ook niet stil, ben gebeten door de kerstballetjes :) heb een gratis patroontje gevonden op Ravelry en het is inderdaad leuk, nu ben ik nog aan het twijfelen over het boekje van de kerstballen dat de ronde doet, zou ik hem aanschaffen of niet??
Mijn bloemen kussentje is bijna klaar, ik ben met de achterkant bezig.
En ik ben ook weer begonnen met kruissteek werkjes te maken, niets groots hoor. Ik toon er later wel foto's van.  Zie zo nu zijn jullie weer een beetje up-to date, tot de volgende keer en voor iedereen een gezellige avond gewenst.


♥♥♥♥♥

Hello, I know it's been a little bit quit over here, but I'm still here,  I'm painting, the inner doors are getting a fresh lick of paint.  I love painting but I don't like the preperations, putting on tape and abrade, but it has to be done too.
On the crafty side I'm still busy, I tried and liked making Christmas ball ornaments, I found a free pattern on Ravelry. Now I'm in doubt, should I buy the book or not??
My blooming cushion is nearly finished, I'm working on the backside.
And I picked up cross stitching again, nothing to fancy, I will show some picture later.
So, now you are all up-to date, till next time, and I wish you all a nice and cozy evening.

3 opmerkingen:

  1. Ik lees het al....nog altijd druk bezig met van alles en nog wat ....gelijk heb je ....

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je zo lekker aan het klussen bent. Zeker als je het ziet opknappen.

    Ik ben benieuwd naar je haakwerkjes.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kerstballen zie je nu overal ik zou zeggen als je het grondpatroon hebt kun je er van alles in breien en worden het helemaal jou eigen werkjes .....kijk bij noorse trui patronen en je hebt zo een rendiertje of wat je dan ook maar leuk mag vinden en hartjes vind je ook overal ,,,,,en als je ze breit met een leuk glitterdraadje dan sprankelen ze je tegemoet.......dat gaat jou lukken ;o)
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen