Pages

donderdag 27 oktober 2011

First Christmas bauble/ Eerst kerstbal

Mijn eerste gebreide kerstbal is een feit, na een beetje zoeken, uithalen en opnieuw beginnen is het me toch gelukt, deze is evenwel niet voor mezelf, maar is ondertussen al richting Amerika, het is daarom dat ik hem onderaan nog niet heb dichtgemaakt, de kerstbal is als een plat balletje opgestuurd zodat het ginds kan opgevuld worden, hier heb ik het dus enkel voorloppig opgevuld voor de foto, ik hoop dat mijn Ravelry maatje het leuk vind.
Ondertussen ben ik ook nog steeds aan de verf, nog 2 deuren te gaan, waarvan er al ééntje 1 laag gekregen heeft, pfff . 
Ik hoop volgende keer mijn bloemenkussentje te kunnen tonen en misschien een voor en na van het schilderwerk (als de foto's tenminste goed lukken ☺)
Tot binnenkort


My first knitted Christmas bauble is finished, after some research, trying, frogging and starting over again I made it.  This one is for a Ravelry friend, and it's already on it's way to America, so I just filled the bauble up for the photo and send it off as a flat ball, so she can stuff it herself, I hope she likes it.
Meanwhile I'm still painting, still 2 more doors to go, one of them already got the first paint layer on it pffw.
I hope I can show my blooming cushion next time and maybe a before and after the paintjob (if the pictures are good ☺)
See you next time

3 opmerkingen:

  1. Hé Sandra, hij is prachtig gemaakt! Soms moet je even volhouden, maar dan heb je ook wat.
    Ga je er ook nog voor jezelf maken?

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen