Pages

vrijdag 10 augustus 2012

Luna scarf & hydrangea

Ooh nee, het is al weer een maand geleden dat ik nog iets gepost heb, maar ik heb genoten van het beetje zon dat we reeds kregen, dat mag ik niet laten schieten hé ;) Heb ook op creatief vlak heel wat klaargespeeld, enkele keren cakejes gemaakt, lekker lezen en luieren, ach het is vakantie voor iets.
Maar deze wil ik toch al tonen, ben er eigenlijk best trots op mijn Luna scarf, naar een voorbeeld van de sjaal die Loena Leeflang droeg in een HP film, het patroon vond ik op Ravelry en was meteen verkocht, hier het linkje

Om af te sluiten nog een boeketje uit de tuin, ik vind hortensia's zo'n prachtige bloemen, geniet ervan.



Aah shame on me, it's been more than a month ago, that I posted something, but I've been enjoying the little bit of sun we've got till now. I've been creatieve also, did some baking, reading and being lazy, hey it's the holidays, so why not ;)
But this one, I wanted to show, my Luna scarf, it's based on the scarf that Luna Lovegood wore in one of the HP movies, I saw it on Ravelry and fell in love inmediatly, here is the link

And a little bouquet from the garden to finish, I realy love my Hydrangeas, just enjoy with me


Tot de volgende
See you next time

3 opmerkingen:

  1. Nou, je hebt gelijk hoor Sandra; als de zon schijnt moet je het er van nemen! En heel veel mensen nemen even een blogpauze.. Maar gezellig om weer een berichtje van je te lezen.
    Wat een prachtige sjaal heb je gemaakt, mooi patroontje!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gelukt hoor je Luna sjaal en de hortensia's zijn zeker erg mooi , door de vele regen doen ze het ook erg goed dit jaar....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sjaal is mooi geworden en blog pauze is ook niet verkeerd he?
    Neem eens een kijkje op mijn blog:http://ateljee-dekraal.blogspot.nl
    fijn weekend, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen