Pages

zondag 4 december 2011

Sneeuwmannetje n°3/ Snowman n°3

Hallo blogvriendinnen, hier nog eens een berichtje van een snipverkouden ik, ik hoest en proest dat het lieve deugd is, gelukkig kan ik jullie niet aansteken met mijn verkoudheid, enkel met een nieuw projectje misschien, deze mannetjes zijn echt leuk om te maken

Hello blogfriends, another little post from a me with a bad cold, I'm coughing and sneezing away, luckely I can infect you with my cold, maybe with another little project, these men are realy lovely to make

4 opmerkingen:

  1. Dat is een superleuk sneeuwmannetje...
    Goed uitzieken hoor ....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ie weer leuk en denk goed om jezelf hoor het is een hardnekkig virus.......
    beterschapgroetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk sneeumannetje.
    Wordt maar weer snel beter!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke sneeuwmannen hier op je blog! heel mooi gemaakt! tot de volgende blog!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen