Pages

dinsdag 6 september 2011

Bloemenweide/ Flower meadow

Nog eens een paar superzachte sokken klaar, het patroontje moeten kleine bloempjes voorstellen dus daarom de naam bloemenweide, alleen de boord heb ik anders gemaakt dan voorgesteld, ik vind deze meer geslaagd, het maakt het geheel lieflijker (maar dat is persoonlijk natuurlijk) Ik heb de sokken  op verschillende ondergronden gefotografeerd (aan de voetjes ook) zodat de kleurtjes beter uitkwamen, dus kijk en geniet...



Tadaah, another pair of lovely cozy socks, the pattern are all tiny flowers, that's why it's called flower meadow. I altered the cuff of the sock because I find this one more lovely (but that's my own opinion of course) I took photo's on varieted backgrounds so you could see the colours more clearly (also took a pic on my feet), so just watch and enjoy...

6 opmerkingen:

  1. Wat maak jij toch geweldige sokken !!

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn mooie sokken je maakt leuke sokken.
    Ze zitten heel mooi aan jouw voeten,mooie kleur.
    Groetjes Hetty,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lijken me dat heerlijke sokjes! Ik durf er nog steeds niet aan te beginnen. Het lijkt me niet makkelijk om een passende sok te haken.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou je kan ze meteen aandoen hoor met dit herfstweer, ze zien er heel gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke sokken vind ik het. En wat grappig, de ondergrond is heel bepalend voor het kleureffect van de sokken!

    BeantwoordenVerwijderen