Pages

vrijdag 18 februari 2011

Pi shawl take2

Grrrr, het patroontje beviel me niet, de hartjes kwamen niet zo mooi uit (vond ik) dus ripriprip, en opnieuw een ander patroon dan maar, vandezelfde ontwerper maar nu het "Camping" patroon, ik hoop dat ik nu op de goeie weg ben ;)
Grrrr it didn't work for me the previous pattern, I found that the heart motif didn't show well, so nothing else to do than to frog the thing, and start over, with another pattern of the same designer, this time it's the"Camping" Pi shawl.  I realy hope I'm on the right track now ;)

3 opmerkingen:

  1. wauw wat mooi!doe je dit nu met continentaal breien?
    Groetjes Eugenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Nonnelien,
    ik brei gewoon op twee rondbreinaalden, is wel een beetje een gefriemel, maar het lukt wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer, dat het eerste patroontje niet beviel.
    Succes met deze hoor.

    BeantwoordenVerwijderen