Pages

donderdag 12 juni 2014

Af-jes/ FO

Shame, shame, shame on me, oei wat heb ik jullie verwaarloosd, maar hier ben ik weer, vol goede moed om vaker iets te posten.
Hier zijn alweer enkele af-jes

Shame, shame, shame on me, it's been such a long time ago since I've posted something, but here I am (again) with the determination to post more frequently.
Here are some FO's

A present for Nicolas, what's inside?
Een cadeau voor Nicolas, wat zou erin zitten?

Let's take a peek
Laten we eens piepen
Tadaah a little dragon
Tadaah een klein draakje


 
I've made 5 of these flowerpots for my friends/family
Ik heb 5 van deze bloempotjes gemaakt voor mijn vriendinnen/familie
pattern from Planet June


 
 
Tot de volgende
See you next time


 
 

2 opmerkingen:

  1. Je bent niet de enige die het bloggen verwaarloosd. Ik ben ook niet erg actief.

    Wat een schattige bloemenpotjes en dat draakje wat lief maar wel een gepriegel denk ik.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ik was één van de gelukkige dat zo'n lief bloempotje kreeg. :-) leuk om zo'n creatieve zus te hebben

      Verwijderen