Pages

donderdag 15 augustus 2013

Moezeltrip of het avontuur van Waldo/ Moselle trip or the adventure of Waldo

Op een  morgen, was het een bedrijvigheid van jewelste hier in huis, ik begreep niet goed wat er gaande was, van broer Bartho moest ik ook niet veel hulp verwachten, hij was bezig met iets waar hij heel goed in is,....slapen
 
One morning, I've got awake from hectic running around in the house, I didn't understand what was going on, and I didn't need to ask my brother Bartho for help, he was doing something he's good at,...sleeping

 
 Dus besloot ik maar op onderzoek te gaan, en kroop stiekem in een tas, ik hoorde Bartho nog iets mompelen over voorzichtig zijn en kat-sitten, maar ik was reeds op weg, spannend!!!
 
So I deceided to go on investigation and I crawled into a bag, I heard Bartho mumbling something about being carefull and cat-sitting, but I was on my way, it's so exciting!!!
 
 
 
 
In de auto durfde ik mezelf te laten zien, het avontuur kon beginnen
 
In the car I dared to show myself, up to the adventure

We reden een hele tijd, en mijn kabouterbuik knorde, dus tijd voor een pauze, mmm chocolade

We drove for a while, and my tummy grumbled, so it was time for a little pause, mmm chocolate


De verplichte plaspauze niet vergeten

Don't forget the bathroom break
 
 
Eindelijk, na enkele uren rijden kwamen we op de bestemming aan, de Moezel in Bernkastel-Kues, wat is het er mooi, ik heb een hele klim achter de rug (alhoewel ik niet zelf hoefde te stappen) maar het uitzicht was adembenemend.
 
 
Finally after several hours in the car, we arrived on our destination, the Moselle in Bernkastel-Kues, it's beautiful there, and I had to climb all the way up (although I didn't had to walk myself) to get this breathtaking vieuw.


Is het niet wonderlijk dat men van deze kleine druifjes, heerlijke wijn kunnen maken, zou ik mogen proeven???

Isn't it amazing that one can make such lovely wine from such tiny grapes, I wonder if I could taste some???
 
 
Na een mooie dag aan de Moezel te hebben doorgebracht, begon het er te onweren en ontzettend veel te regenen, dus tijd om huiswaarts te rijden, maar na een vermoeiende dag kon ik mijn oogjes niet meer openhouden en heb heel de weg geslapen
 
After a beautiful day at the Moselle it began to thunderstorm so time to go home, but because I was exhausted I couldn't keep my eyes open, and I slept the whole way home.


Hey, we zijn thuis, tijd om alles uit te laden

Hey, we are already at home, time to unload

 
 
Dit is de opbrengst van een dagje Moezel, ooooh ik hoop dat ik ook mag proeven
 
So this is the yield of a day at the Moselle, ooooh I do hope I can get a sip



 
 
 
Tot de volgende keer
See you next time


3 opmerkingen:

  1. Ha,ha...ik heb genoten en ik zit ook al heel lang aan een dergelijke 'mede reisgenoot'te denken,ben er alleen nog niet uit wat precies....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt gewoon een stipverhaal geschreven. Geweldig. Ik heb het met plezier gelezen. Ik neem aan dat hier geen vervolg op komt? ;-)

    Groetjes, MOnique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi zo grappig, heb van jullie witte wijn nog niet geproefd...

    BeantwoordenVerwijderen