Pages

vrijdag 5 april 2013

Not so red "Red Velvet" cupcakes

Na lang aarzelen heb ik het toch gewaagd en maakte deze week "red velvet" cupcakes, was eerst een beetje bang want karnemelk en azijn in het beslag deed mij toch bedenkelijk kijken.
De boterroom is de swiss-meringue variant, eindelijk een boterroom die mij kan bekoren.
Het eindresultaat is een heerlijk zacht cakeje alleen die van mij zijn niet zo rood als ze horen te en deed er toch behoorlijk wat rode kleurstof bij, maar de smaak telt toch het meest en ik vind ze heerlijk.




At least I tried to make a "red velvet" cupcake, at first I was a bit anxious, because vinegar and buttermilk are not obvious ingredients.
The buttercream is the swiss-meringue one, finaly I've found a buttercream that I like.
The endresult is a nice velvety cupcake, the only thing is  mine aren't so red, and I realy put a lot of fooddye in it, but the taste is the most important and they are yummie yummie


Tot de volgende keer
See you all next time

1 opmerking:

  1. mmm ... ze zien er weer lekker uit, alleen zoals je schreef ze zien er niet zo rood uit.
    Maar dat mak niet uit als ze maar lekker zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen