Pages

zaterdag 2 juni 2012

Uitgevlogen/ Fledged

Donderdag was het zover, de kleintjes hebben het nestje verlaten, we konden ze nog hier en daar vinden verscholen in onze tuin.



Thursday,  was the big day, the little ones fledged the nest, we found some of them back hidden in
our garden.


♦♦♦♦♦

Maar op vrijdagmorgen vonden we dit, allemaal pluimpjes en een dood kleintje, waarschijnlijk aangevallen door een andere vogel of een poezenbeest?  Het is wel jammer, maar dat is de natuur
But on Friday morning, we discovered this, a lot of feathers and a death little one, probably attacked by another bird or a pussycat?  It's a pitty that one didn't make it, but that's nature


Zo, het relaas van de mereltjes zit erop, tot de volgende keer
So, the story of the little blackbirds is finished, see you all next time

2 opmerkingen:

  1. He, ik las het eerste gedeelte dat ze waren uitgevlogen. Ik blij want ik dacht mooi dan hebben ze het allemaal overleefd, lees ik het vervolg..... Helaas is dat de natuur maar daar kan ik wel van balen hoor.

    Nou ja in ieder geval nog een fijne zondag,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat sneu.....
    Sandra je hebt een sunshine award , kijk maar even op mijn blog ;o)

    BeantwoordenVerwijderen