Pages

donderdag 26 april 2012

Cake in a cup

Al surfend op het net ontdekte ik deze leuke site over koekjes, moet je echt eens gaan piepen, je vindt er allerhande recepten en tips.
Ik zag er ook een receptje staan van cakejes voor 2, als je niet veel zin hebt om een heleboel cakejes te bakken, en dacht dat probeer ik ook eens, maar ipv 2 maakte ik cakejes voor 4.
De gehele keuken ruikt heerlijk naar versgebakken cake, en ik kan rustig foto's maken, er kan nu toch niemand ze al opsmikkelen alvorens ik er een degelijke foto heb van genomen.
Dus voila, vers uit de oven, cake in een kopje

Whilst I was surfing the net, I found this nice site  about cookies (it's a dutch site) but you can find there lovely recipes and tips.
I saw this recipe for cakes for 2, I thought to myself, I will try that one, but I made cakes for 4.
The kitchen smells lovely, and I can quietly take pictures, because no one can steal my cakes before I took a picture.
So, here they are, fresh from the oven


Tot de volgende keer
See you next time

5 opmerkingen:

  1. Wat handig. Je zit anders inderdaad met minimaal 12 cupcakes en die moet je dan nog zien op te krijgen. Wij zijn ook maar met twee en dan is dit een goed alternatief. Heb je ze al geproefd? Zijn ze lekker geworden?

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Monique,

      Heb ze geproefd, en ze zijn heerlijk, had nog wat cream-cheese frosting gemaakt om erbij te doen, dat maakte het geheel helemaal af.

      Verwijderen
    2. Mmm, dat klinkt wel heel goed. Inderdaad een leuke site. Ik heb hem bij mijn favorieten gezet. Ik kon die cakejes in een cup alleen niet vinden op haar site :-(

      Verwijderen
    3. heb je een directe link toegezonden, want het is anders zo'n gedoe om het uit te leggen ;)

      Verwijderen
  2. Wat een leuk idee ik ga snel eens kijken dankjewel voor de tip ;o)

    BeantwoordenVerwijderen